Tisdagen Den Andra December

Idag är det tisdag och jag har kört fullt ös sedan sju imorse, frukost och julkalendern(som för övrigt suger i år) i soffan, därefter är jag så vuxen att jag faktiskt tittar på nyheterna och dricker kaffe. Begav mig till gymmet och körde igenom ben och mage, det känns att jag blivit starkare den här hösten. Rädslan att min knän ska ge sig finns fortfarande, speciellt efter att de gjorde ont igår de första 100 metrarna när jag var och simmade, det var inte ett gott tecken. Nu är det bara kämpa på som gäller, styrka och stabilitet. kör ba kör!

Det är fullt ös som gäller hela dagen, trots alldeles för lite sömn två nätter i rad nu. Ska hoppa i jacka och kängor och möta upp Sindre, i eftermiddag är planen att umgås med Gabriel och sedan hämtar jag barnet på förskolan och myser hela kvällen. Vilken härlig Decemberdag jag kan ha.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning