Julkarma och Yoga

Precis avslutat en halvtimmes yoga, urskönt att strecka ut kroppen lite. Borde göra det oftare, börjar bli alldeles för stel. Dagen har annars bjudit på ett axelpass på gymmet, en fika med Gabriel och barnhämtning. Ingen ovanlig onsdag egentligen.

Ska gå och lägga mig när jag sett senaste och sista avsnittet för säsongen av Walking Dead, lämnar barnet på dagis imorgon så det är upp tidigt som gäller. Måste dessutom ta tag i min "Julkarma" tveksamt om jag tror på karma men appen "Julkarma" är rätt trevlig. Tvinga sig själv att göra bra saker som att uppmuntra andra att göra samma sak, eller skänka en slant till välgörenhet, ge någon en komplimang osv. Nej jag gillar det, sprider lite julglädje såhär i mörkret.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning