It´s friday friday

Gårdagen startade med att lämna barn på förskola&skola, full rulle från kl 6.00 på morgonen alltså. Gav mig ut i löparspåret och sprang en halvmil med paus i mitten för lite armövningar. Älskar den träningskombinationen, min egna lilla skogsträning. Resten av dagen spenderades i Barkaby med Gabriel och Tomas, det handlades julpynt och jag köpte lite smått och gott på Lager 157. Okej jag erkänner det frossades lite Pizza&Glass på Pizza Huts lunchbuffé också, allt som allt var det en dundermysig dag.

Har bokat in ett PT pass med bästa Sofia för nästa Onsdag också, få teknik och tips på bra övningar jag kan göra när jag inte har ett gym att gå till längre. På tal om träning så har jag mysig träningsvärk idag, tokskönt! Ska träna idag också, ben&mage står på schemat men mitt knä har krånglat något förfärligt senaste dagarna så vet inte hurvida jag vågar träna styrka på det. Funderar på att cykla iväg och simma nån kilometer, skonsamt och bra för mitt lilla knä som nu mer än någonsin måste vara helt och stabilt.

Annars står det vila på schemat idag, en långpromenad lär klämmas in för att rensa huvudet men annars blir det en lugn kväll. Jobbar ute i Kalhäll imorgon förmiddag så jag behöver sova, imorgon är det löparspåret som gäller efter jobbet och kvällen ska spenderas på dansgolvet, bra Lördag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning