Halsfluss mannar

Då har jag gått och fått halsfluss igen, orkar verkligen inte. Kan knappt svälja så har fått i mig lite soppa idag, börjar bli fruktansvärt hungrig så bara längtar till att antibiotikan ska kicka in och dra ner svullnaden i halsen så att jag kan äta mer än tunna soppor.

Ska spendera kvällen inne i stan, midnatts-premiären av The Hobbit med ett härligt gäng som gått tillsammans på de tidigare också så nu är det "The big finale". Tydligen ska det käkas middag tillsammans också men jag får nog lov att strunta i det om det inte finns någon soppa där. Orken finns väl egentligen inte men det är bara vätska och värktabletter som gäller, kanske en energidricka gör susen? Imorgon ska jag dessutom upp 06:30 för att gå på barnets luciafirande, dåligt planerat att få halsfluss nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning