Återigen sjuk.

Så går man och blir sjuk, jag som varit så övertaggad på träning. Halsont och huvudvärk  vilket leder till svält och sängliggande. Nej jag har faktiskt fått i mig lite ägg och nudelsoppa, drack en Celsius innan jag skulle hämta barnet för att få någon energi till att hålla igång under kvällen. Utöver det har jag sovit precis hela dagen, välbehövligt. Nu ska jag sova hela natten och hoppas på att vara frisk imorgon så att jag kan åka och simma några längder.

Greppar inte vad som är problemet med mitt immunförsvar? Varit såpass sjuk att jag bör vara sängliggande sammanlagt över två månader 2014? Jag som blir sjuk absolut max två gånger om året annars, knappt det. Den här hösten har varit värst, så fort jag är på banan igen så slår en sjukdom till. Orkar inte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning