Tiden förvinner

Kom hem halv fyra inatt, sjuk utav bara helvete. Sov två timmar innan det var dags att gå på förskolans luciafirande efter att ha tryckt några alvedon. Nu mår jag faktiskt helt okej, tror dock att jag lever i en drömvärld då jag går på smärtstillande och febernedsättande som får mig att bli mer eller mindre frisk. Så fort skiten går ur systemet ligger jag där utslagen igen. Annars då? Onsdag idag, lillördag. Hämtar barnet på förskolan och myser lite ikväll är planen. Sova ut ordentligt ska jag också göra i hopp om att vara på benen imorgon igen.

Dagarna går så extremt fort nu, på söndagkväll åker jag och Matilda till London. Resten av den veckan är extremt uppbokad med både det ena och det andra. Sedan åker jag med familj ner till Jönköping över jul. Jag hoppar på en buss 06:10 på juldagen och åker till Stockholms Central där en bil står fullpackad med de delarna av mitt liv jag behöver för att överleva några månader uppe i Sälen. Juste det har jag inte nämnt här va? Jag och Olivia flyttar upp till Sälen för säsongen och jobbar i våffelstugan, så kom upp och ät våfflor vettja! Eftersom jag bara sover bort dagarna nu med halsfluss så försvinner tiden totalt. Inte ens köpt en endaste liten julklapp ännu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning