Jag ser det som julstädning

Jag har nu spenderat tre timmar med att städa... Bra blev det, rent och fint. Tror helt ärligt jag inte städat ordentligt sen i september?! Man såg inte golvet pga alla kläder som låg precis överallt. Nu har jag iallafall packat ner hälften av alla kläder i en flytt låda som vi ska skänka bort, känns väldigt bra! Jag har även städat mitt lilla kontor som jag använt som förråd sedan innan sommarn så där har det inte damsugits sen någon gång innan sommarlovet... Helt flippat egentligen, men nu har jag fått i ordning och i helgen ska vi till Ikea och köpa lite hyllor och det sista så jag kan fixa och trixa färdigt det här rummet ett år efter att vi renoverat klart... Jag är lat, förfärligt lat.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning