Day 3

Idag känner jag mig trött, gick somsagt upp och gymmade innan skolan vilket var väldigt skönt, måste dock börja lära mig kontrollera mitt blodsocker och hantera det för jag blev så förfärligt grinig mot slutet av dagen, det löser sig nog.
Stannade kvar i skolan till cirkus 17:00 för att repa men det blev inte så mycket gjort då jag mest var förbannad hela tiden, hade väll en ganska dålig dag också. Åkte till Kista, köpte en kaffe, stack till scoutstugan och gjorde middag, omnomnom! Suttit och planerat som tusan hela mötet så det kommer bli en grym helg 7-9 december, tagga till!
Finns inte så mycket mer att säga, är antagligen för trött för att komma på något kreativt, men puss hej, tack för mig! 

Bilderna från paddlingen vi gjorde i början på terminen har äntligen kommit upp! Gud vilken underbar tur det var, det skulle jag verkligen kunna göra om både två och tio gånger.

Vera och jag charmar alla i våra våtdräkter!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning