Another great day

Ännu en bra dag, startade kl:11 och kravlade mig upp ur sängen, gjorde lunch, slängde på mig kläder och åkte till jobbet. På jobbet taggar vi jul så jag satt där och sjöng jul sånger vilket var väldigt uppskattat av alla, även personalen, stack även och slängde sopor i soprummet, vi hittade tavlor som vi ville hänga upp (soprum är inte så trevliga), vi letade spik och hammare, hittade spik och en galge som fick duga, nu är ett soprum liite finare.
Stack till Vällingby efter jobbet och träffade bästa Annika, åt sushi, pratade, köpte lite smått och gott samt finurlade på julklappar till nära och kära, supermysigt! Åkte sen hem och var väll hemma vid halv 7, smakade på mammas mat och tyckte allmänt synd om mig själv så jag åt en ben&jerrys coh tittade på LOL. Nu då? Nu ska jag krypa till sängs så jag orkar sticka till gymmet och köra stenhårt imorn, nu kör vi! 


Du är så söt min fina!


Finaste soprummet!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning