I'm still looking up, no I won't give up

Imorgon lämnar jag denna stad för att vara med kusinerna i Jönköping, kommer bli hur skoj som helst! Hade iallafall utvecklings samtal idag vilket gick oförväntat bra för att vara jag, jag har bättrat mig väldigt mycket sedan förra året vilket är väldigt skönt att få bekräftelse på. Vi gymmade även cirkus en timma, hurtig klass eller vad? Nu sitter man däremot hemma, mätt och belåten med nymålade naglar och funderar på att börja packa den lilla väskan som ska innehålla så himla mycket grejer så jag blir alldeles knasig.

Imorgon ska vi klättra halva dagen, var så himla länge sedan vi gjorde något praktiskt i Adventure så det kommer bli superkul! Sedan har jag endast matte, för att sedan springa till musiksalen eller aulan och börja repa inför julavslutningen.

Det går bra nu!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning