Gotta keep going

Blev kvar i skolan väldigt länge idag, kom hem först vid 5-6 för att kasta i mig middag och sedan åka runt i inredningsbutiker och köpa det sista till mitt rum så att det äntligen blir klart, kom hem först nu, seg tjej.
Annars då? Jo det rullar, trött, arg, vet inte vad jag ska ta mig till, men det går över om jag får sova några timmar. Insett än en gång hur bra det är att träna när man är arg, speciellt springa på löpband och ta ut precis all energi, känna hur alla muskler bränner efter att ha satt på de där extra kilona på vikterna, helt fantastiskt. När jag kom av bussen var jag så förbannad att jag nästan skakade, villa bara slå ner någon, skrika och anklaga någon annan för allt, tur att gymmet finns, körde alldeles för hårt i en timma och när jag gick hemmåt var allt mycket bättre.
Se det positivt

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning