I don´t really remember this day, maybe I just don´t want to

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, dagen har varit ganska oklar och jag har inte hängt med alls med mina tre timmars sömn inatt, förstår inte varför jag plötsligt inte kunde sova igen, jag är en tonåring som tänker och överanalyserar allt precis som alla andra och ibland kan man inte släppa tankarna när man måste.
Inatt kommer jag sova riktigt gott, gosa ner mig med en bra bok och läsa tills jag somnar, det är en underbar känsla det.
Höll mitt svenska tal idag, det gick oförväntat bra, jag talade om smycken och dess användningsområden och det spårade väll ur lite väl tillslut, men att snacka massa bullshit när det behövs är en ganska bra förmåga.
Köpte även en mysig stickad tröja tidigare idag, är super nöjd och den känns så juligt mysig på någe vis.
Julmys!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning