Hej mitt vinterland!

Dagen har varit väldigt bra idag också, morgonen var nästintill perfekt med julstämning, snö och risgrynsgröt, skulle dock velat dela den med någon annan än dessa polacker till byggarbetare, men det var en av de bättre mornarna jag varit med om, för er som inte vet det så hatar jag mornar, är verkligen ingen morgon människa.
Annars var det en kort dag med en idrott jag knappt kunde vara med på då mina benhinnor krånglar, amazing! Men stack till gymmet efteråt och körde styrka ordentligt så lite nöjd med mig själv är jag iallafall, dagen fortsatte med att plugga matte, tittar på världens bästa matte videor och jag förstår för första gången vad tusan vi har prov på så vi får se hur detta går imorgon, har jag riktig otur går provet F antastiskt, förhoppningsvis klarar jag mig, men I won´t get my hopes up. 



Risgrynsgröt, snö, julmusik, helt perfekt!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning