After a hurricane comes a rainbow

Vaknade tidigt för att dra till gymmet som jag var bombsäker på öppnade 09:00, icke sa nicke det öppnar självklart 10:00 på helger... så det blev att åka fram och tillbaka från vällingby. Dagen blev inte direkt bättre, hällde ut förmiddagskaffet över både mig och allt annat så jag höll på att missa bussen till jobbet. Jobbet var najs som vanligt, bakade kladdkaka, hade gräddkrig, sjöng, sprang runt i hela byggnaden och letade efter vår elvisp, ja en helt vanlig dag på jobbet helt enkelt.
Nu sitter man här mätt och belåten, beundrar även min fina prydnadshylla vi precis fått upp + tavlor så mitt rum är inte så enormt prydnads fritt längre, lite hemtrevligare.
Ska ta mig en löprunda med Simon senare också, blev inget gym för mig idag så måste kompensera upp det på något sätt, kommer sova hur gott som helst efteråt.


Bra blev det tillslut :)



Nöjd chey!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning