Day 2

Okej, idag känns det bättre, känner mig säkrare osv. Har bestämt mig för att äta lite av skollunchen samt massvis med bönor och sallad för att få i mig tillräckligt med protein och kolhydrater och att jag ska få fuska 1a december och äta risgrynsgröt till frukost när jag tittar på första avsnittet av julkalendern (ja jag ska se julkalendern).
Annars rullar det på fint, förutom att klassen har fått någon slags muffin/cupcake period och äter det hela tiden, men det är lättare än vad jag trodde att stå emot och tacka nej, skönt att jag har tillräckligt med viljestyrka.
Ikväll tänkte köra mina övningar som står i min kära bok och sedan gå ut och springa med Simon, så himla hurtig! Imorgon blir det däremot en vända till gymmet och köra morgonträning då jag börjar först 11:45, då kan jag lika gärna gymma en timma så att jag har hela eftermiddagen fri, känns som en ganska bra plan.

Lax, pasta, keso, omnomnom!
Mellis: Kesella med bär!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning