It´s a high wall to build but I´m almost done

Hemma efter en lång dag, startade med att jag flög upp ur sängen och insåg att jag hade ganska bråttom till jobbet, jobbade i 3 timmar, stack till Vällingby och fixade fars dag present, fikade med bästa Lucas och hittade ett par skor som jag funderar på att köpa. Nu sitter jag och försöker smälta maten så jag kan gå ut och springa med Joel senare, hurtbullar!
Ska hålla tal i svenskan imorn, måste byta ämne helt bara för att jag hamnade i en skit grupp, så typiskt att det ska hända mig... men nu har jag verkligen ingen aning om vad jag ska prata om, får väll improvisera som vanligt.

Jag har insett att jag inte varit lika glad och social på senaste tiden, stänger ut folk, irriterar mig på småsaker, jag förstår själv inte helt varför även om jag börjar ha mina aningar, det är inte lätt någonstans helt ärligt och jag tror jag behöver tid, lite mera tid för att bli som jag var förut.
Ja eller nej?
Omnomnom!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning