Bra? dåligt? jag vet inte riktigt

Sovit gott? OM JAG HAR! Nej men är fortfarande väldigt trött, tyvärr... Hittar heller inte min miniräknare, jag ar fucking matteprov på fredag och jag kan inte ett skit, livet är bra fantastiskt ibland. Idag var livet ganska fantastiskt, köpte lussebullar med Elin till Engelskan då vi tittar på film, så vi tjockade oss och tyckte synd om oss själva, omnomnom.
Tänkte sticka till gymmet efter skolan men kände att jag behövde plugga matte, men min miniräknare vägrar hitta mig :'(
Har precis klickat hem lite mer dålig film som det blir att titta på ikväll om jag inte får tag på en grafräknare snart... har precis tryckt i mig en stor varm choklad med vaniljgrädde, mår fan illa men gott var det!



Jag har en egen julkalender & varm choklad!
Olivia taggar matteprov medans jag och Lucas är våra vanliga charmiga jag


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning