Tisdag

17 april, får nästan ångest över hur fort tiden går, plötsligt har det gått fyra dagar sedan vi skrev högskoleprovet och det kändes en evighet fram och nu är det förbi istället. Ska inte låta sentimental på något sätt, har svårt att greppa det bara, hur fort tiden går alltså. Kanske är sant att tiden går fortare ju äldre vi blir, usch, jag som blir stressad nu och jag är inte ens 23 än. 

Sitter i nuläget rastlös på jobbet och längtar efter att gå på rast på 5 minuter för att äta lite mellis(älskar ordet mellis ska förevigt använda det). Kvällen lär spenderas på gymmet och i köket, en helt vanlig tisdagskväll för mig. Ett riktigt vardagsrull har jag börjat komma in i och nu saknas bara ett ordentligt rull i träningen också som jag tappat senaste veckorna, det är bara på´t igen! 

Har suttit och läst ut Harry Potter and the cursed child sedan igår när jag skickade in min sista uppsats, nu när boken ät utläst ska jag sätta mig och plugga järnet inför examinationen på fredag, ska bli SÅ skönt att ha det överstökat så jag kan inte nämna det tillräckligt mycket. 
Vår i London på bilden i brist på fotoegegemang på våren 2018 i Sverige, njuter lika mycket i år hur som helst!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning