Krimskrams.

Lillördag var det igår ja, givetvis struntade vi i träningen och köpte bubbel istället, rimlig prioritering. Så idag sitter jag med lätt huvudvärk och illamående, måste inse snart att min kropp vill att jag är nykterist. Utöver bubbel sprang jag till HM för inköp av krimskrams, aka. två nya bhar av en modell som passar(?!), utan bygel och de är sååå sköna för 99:-, livets grej. Sedan blev det en ny hårscarf(?), hårsnoddar och lite blomspännen, riktigt krimskramsinköp.

Resten av kvällen spenderades med Niklas, god pasta, bubbel och spel, kanske är värt att må lite halvdåligt idag. Mår i för sig alltid smådåligt denna tid på året så det är kanske inte fy skam, skämt åsido. Ikväll ska jag packa väskan för helgen då Niklas hämtar mig direkt efter jobbet imorgon, ska sitta på kontoret under dagen och ha nagelspa vid skrivbordet, känner att allt ytligt småfix förfallit lite så det ska bli kul ändå. Även utmanat mig själv denna arbetsvecka och kört sminkfritt för att låta huden vila, det har faktiskt blivit bättre och det är så skönt att alltid kunna klia sig i ögonen!

Det här inlägget blev ju som det blev.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning