En studievecka med äventyr.

Igår kände jag mig som sagt döhängig men det blev ett gympass med Niklas ändå, under dagen tog vi med oss en kaffetermos och gick ut på stan i solen. Där införskaffades en vårkappa som gick lös på 200 kr, älskar rea! Därefter satt vi vid vattnet och bara njöt av vädret.

Idag, klockan är alltså ca fem i sex, varit vaken ett tag och ska förbereda frukost att ta med till jobbet. Känns skönt att återgå till det lilla kontoret vi sitter på på Scania, nu ska jag ju vara där i några månader. Imorgon är det ännu mer ledighet som varit planerad länge då min lillkusin(som visserligen är 12 numera) kommer till oss, tösen fyllde år i höstas och då lovade jag att Tomtits stod på schemat så Tomtits blir det, Tror jag ser fram emot det mer än hon, inte varit på Tomtits sedan ettan på gymnasiet? Det är ju 6,5 år sedan eller något sånt.

Utöver det så mår jag bättre idag och är laddad på att plugga järnet på jobbet, köra ett träningspass ikväll och få in ett litet vardagsrull. Det är i princip det jag kommer göra denna vecka, plugga och träna, en liten utflykt i helgen är planerad än så länge men annars står studierna i fokus för en gångs skull.

Vårklädd och nöjd. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning