Ny vecka och det är snart Maj?

En toppen helg har jag lämnat bakom mig och sitter på kontoret med dödens mensvärk och stålsätter mig inför kvällens träningspass. Hört att värken ska bli bättre om man tränar? Det är iallafall vad jag tänker intala mig hela denna måndag. Helgen då?I fredags fick jag glädjebeskedet att jag är klar med alla gymnasiekurser och äntligen behörig till Universitetet, så det blir förhoppningsvis en student av mig till hösten. Åt en brakmiddag och drack bubbel hos mina föräldrar innan jag och Niklas åkte ner till Söderköping och hade en underbar helg, bowling, glass, bio och fint sällskap stod på schemat.

Denna vecka står träning på schemat som vanligt, vet inte riktigt vad jag ska göra utöver det nu när jag är klar med studierna. Lagade en gryta imorse så vi har mat för en stor del av veckan, vem går ens upp 06:00 och lagar mat? Aja, skönt att ha det klart iallafall så jag slipper ställa mig med det sent ikväll döhungrig efter träningen. Träning blir lagd på mornarna denna vecka utöver mina fasta pass, kanske blir dubbla pass de dagarna vi får se.

Laddar om för en ny vecka helt enkelt.











Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning