En måndag i mitten på April.

Pollen hit me hard igår, kände mig riksbakis och efter en vända till centrum för veckohandling och efter att ha suttit med öppen balkongdörr och läst mådde jag hemskt. Gick då och köpte allergimedicin och mår idag bättre. Nu är det även helt sockerfritt och råträning i två veckor, är aspeppad då jag förfallit till en muffins den senaste veckan, inget fel i det dock.

Söndagsfrukosten blev över förväntan och jag ska nu smyga in en tradition att minst varannan vecka ha en mysig lång frukost(helst på söndagar). Denna vecka ska kursen bli klar, jag ska ha tränat 5 ggr, jag ska hämta ut mina nya Nike(längtar) då jag tröttnat och får så ont i fötterna av att gå i platta vagabond eller converse. Jag ska även till hemtjänsten imorgon och lämna in brickor och diverse för att aldrig med komma tillbaka till det företaget, och i helgen åker vi ner till Östergötland. Känns som att tiden bara försvinner, halva april har alltså gått och våren är här påriktigt.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning