Mitt Hässelby.

Har lite långledigt nu istället för över påsken som resten av befolkningen, kände mig så himla krasslig i söndags och är fortfarande inte helt på topp. Ikväll ska jag först på AW inne i stan och därefter åker vi ut till föräldrarna i Hässelby, ska bli himla skönt att komma ifrån lite, prata av mig hos mamma och krama på henne lite extra för att jag behöver det.

Sitter iklädd träningskläder och ska ta mig till gymmet innan lunch, Niklas jobbar natt så han ligger och sover medans jag gömmer mig i köket. Får ändå väldigt mycket gjort när han har sina nattveckor och jag antingen är på jobbet eller gömmer mig i köket, i köket finns det alltid något att göra som jag skjutit på nämligen. Idag har jag två stora limpor med bröd i ugnen och så har det blivit några storkok under veckan så det alltid finns mat/lådor hemma.

Jag orkar inte med hur påverkad jag blir av vädret, vill vara sprudlande jag men psyket hänger rätt tungt och vädret är bara skit. Det är ingen bra kombination, trots att jag känner väldigt mycket nöje i att jag hunnit få i ordning i köket med bröd och mat är jag inte topp, mådde så bra under och efter träningen igår så hoppas på samma effekt idag. Är väl medveten om att jag inte borde träna när jag känt mig krasslig och fortfarande hostar ibland, men jag orkar inte ha ett så tungt psyke just nu, det är verkligen förjävligt.

Som nämnt ovan ska det bli så himla skönt att komma iväg en längre helg, längtar.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning