Lillördag

Löningsonsdag, även 1,5 månad till Toughest går av stapeln, hjälp? I år är jag dock 100 gånger starkare och kanske 2 ggr snabbare än förra året. I år ska jag även springa med livets kille, dreamteam rent ut sagt! Blir inga dubbelpass på gymmet denna vecka, tycker det är alldeles för mysigt att dricka kaffe i sängen och titta på serier de morgontimmarna jag har. Dock blir det tvingat att köra morgonpass på fredag då jag inte hinner efter jobbet, då brummar vi nämligen ner till Östergötland igen. 

Blev hur som helst ett gympass igårkväll, det vara kanske inte det mest seriösa jag gjort men genomförde det iallafall och gick därifrån med grymma tips för att fixa de där chinsen jag haft problem med i några månader nu, så inom en månad ska jag tamefan upp. 

Halva veckan har gått och igår när jag skrev upp allt som ska donas med blev det överfullt, kan redan idag bocka av lite vilket är skönt. Nu kör vi in i kaklet som man säger, livet går ut på att jobba, träna och laga mat. Inte så hemskt egentligen men jag ser fram emot den där flytten mer än någonsin, involvera studier i mitt liv i en ny stad, ja tack! 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning