Saker att se fram emot.

Ser fram emot så små saker, som den där söndagsfrukosten och att styra upp matkontot som ballat ur helt. Har en favorithemsida med recept för hela veckan för ca 300 kr(för 4 personer?!), undertian.se heter sidan iallafall, tipstips! Hämtat mina favoritrecept på den sidan och överväger starkt att börja veckoplanera efter matsedlarna som finns där, helt suveränt.

Ser också fram emot att träna idag, blev inte av igår då vi köpte ben&jerrys och poppade popcorn istället, hur gick det med ett sockerfritt april egentligen? Ser också märkligt nog fram emot att skriva högskoleprovet, tycker på något sätt att det är rätt mysigt och skönt att ha det överstökat. Just nu ser jag dock mest fram emot min lunchrast och att lägga mig på trädäcket och sola med en podd i öronen efter den obligatoriska lunchpromenaden.

Ser dock absolut mest fram emot att bli färdig med gymnasiet 4 år försent, pluggar som en tok på jobbet och har examination på fredag nästa vecka. Känns så overkligt att faktiskt bli färdig på riktigt, har pluggat heltid sedan oktober med mycket käppar i hjulen men det har ju gått bra ändå så nu är det in i kaklet som gäller. Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på under arbetstid när jag är färdig med denna kurs, tjuvstarta lite på ssk-programmet? Börja plöja böcker? Vet inte alls, kan ju inte riktigt bara sitta och glo i fyra månader.

Längtar efter detta! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning