With a smile on my face I look forward to tomorrows troubles

Ännu en bra dag, lite smått hög på livet sådär. Började med biologi då jag satt och skrattade halva lektionen, sedan matten då som var svintråkig som vanligt, men dock gick jag inte ner i depression såfort lektionen började utan var på någe vis väldigt glad hela långa lektionen och sen på geografin var jag allmänt lycklig, såg nog ut som ett litet barn på julafton förutom det lilla faktum att vi tittade på stenar.
Ikväll bär det iväg till Kista och mina gamla kidz som inte är små kidz längre, kan verkligen inte fatta att de går i 8an-9an, tycker det var igår jag lämnade dem och de precis börjat 6an. Nej jag saknar mina små scoutkidz, så det ska bli supermysigt att hälsa på igen.
Har slutat för gott nu med scouterna, ska dock fortsätta stå inskriven så jag kan åka på läger osv. men fy fan för mötena, tråkigare finns inte, vart försvann spontaniteten? Nej kul är det inte.

See ya in hell! <3 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning