I´m ready to go!

Taggar Grekland och Kreta till tusen! Om 10 dagar sitter jag på planet, mot värmen och den otroliga kulturen. Det blir första ordentliga resan vi gjort sedan vi var i Californien 2009, så det blir supermysigt. Nu vill jag bort från den enormt stressiga skolan + allt annat. Det blir mycket när man inser att man egentligen måste sitta och råplugga varenda timme i helgen samt att man måste jobba både lördag och söndag, FANTASTISKT. När jag kommer hem med brutal huvudvärk varje dag är det något fel, måste verkligen lära mig att plugga ordentligt i tid så att jag inte sitter sista veckan med panik.
Ikväll blir det nog matteplugg och en löprunda för att lugna nerverna och träna bort dendär halva kladdkakan jag pressade i mig idag, omnomnom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning