Trouble as always

Nu blir det ett jävla tjat om Kreta och flyget och sådär men jag har fixat WiFi!! Bara sådär 30 min innan vi ska gå ombord, men fick det äntligen att fungera, wiho! Snart är vi iväg iallafall, det har varit ett jävla kaos på Arlanda ikväll, minst 5 plan som är försenade eller inställda.
Just nu sitter jag och fryser som få och vill bara krypa i säng på hotellet i värmen.
Imorn blir nog en ganska slö dag, vi kommer först fram tidigt på morgonen så skulle gissa att morgondagen spenderas på stranden med skolböcker och sömn, inte helt fel det heller men skulle nog hellre vilja utforska området , dock kommer vi allihop vara lite väl trötta för det har jag en känsla av.
Börjar bli riktigt trött, finns bara ett problem, jag har väldigt svårt att sova på flygplan, till skillnad från pappa som kan sova när som helst, vart som helst, önskar verkligen att jag hade den förmågan just nu.

Sliten och trött 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning