Just fight your way through it

Imorn är det bara att bita ihop, gå till skolan kl:08.00 och bara bita ihop och tagga höstlov! Vi har ju biologiprov imorn men jag är lagom fast i sängen, såfort jag rör mig eller försöker resa mig tror jag att jag ska svimma men fan jag ska till skolan med ett glatt humör iallafall, eller jag kan ha ett glatt humör efter lunch. Anyways, mailade min biologilärare och fråga om man kan göra provet efter lovet, hoppas det, annars äre kört, jag får verkligen inte kugga i något ämne detta år, och det ska jag inte heller, även om matten känns som ett obestigligt berg just nu, men det ska vi klara av.
Höslov, höstlov, höstlov, fy vad underbart det kommer att bli, värme, häftiga upplevelser, god mat och bad, nej jag är övertaggad, så imorn blir det shopping med Emilia och myskväll, kan det inte bli fredag eftermiddag nu så skolan är slut och stressen borta?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning