Kom på att jag ramlade i en trappa när jag såg blåmärket

Trött tjej som snart ska gosa ner sig ordentligt och sova en lång natts väl behövd sömn. Har haft förbannat ont i låret hela dagen och ikväll så känner jag att det är stenhårt på ett ställe, och synen var inte vacker, både blått, gult och rött. Helt fantastiskt, verkligen fantastiskt, ingen paintball för mig imorn.
Morgondagen ska spenderas med matteböcker, mattelärarn har fått någon slags vara jobbig mot Moa grej för sig och han kan inte låta mig va, även om jag sitter bredvid någon som ligger lika efter som jag så säger han "Moa du borde gå på mattestuga så mycket efter som du ligger", kärlek.
Så det är bara att plugga ikapp och sedan göra klart engelska redovisningen som jag skrivit  två rubriker till, så produktiv!



Bara fyra av 100 bilder, rastlös tjej!

See ya in hell! <3 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning