I´ll just stay here, wrapped up in my blanket and watching movies all night

En helt vanlig dag och nu har snacket om Halloween fest börjat komma igång, tagga till! Själv har man redan börjat titta på kostymer och hårfärger, tyvärr har jag så mycket idéer, men jag har några veckor på mig att plocka ihop alltihop, det här kommer bli grymt.
Ett mirakel har skett, jag ligger bara 7 sidor efter i matten istället för 10, satt och pluggade järnet med Simon på lektionen idag och guess what?! Jag börjar sakta men säkert förstå alla dessa formler och krumelurer.
Nu sitter man här och myser i gosiga tofflor och lyssnar på mysig musik och hela livet är ganska mysigt, kan det inte fortsätta så? Nej men jag måste träna ikväll, men känner att jag är för trött för att flytta ifrån sängen och kuddhögen här, jag stannar nog här föralltid.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning