Let´s get totally fucked up

En enormt kort dag, endast en lektion vilket var favoritämnet matte... Annars har jag skrivit lite på min engelska redovisning om Walt Disney och varit allmänt oproduktiv. Har seriöst gått runt och varit stört hungrig sen jag kom hem vid ett och allt jag fått i mig är ett litet päron för att det är så himla jobbigt att laga mat. Väntar hellre på att pappa kommer hem, som först ska sitta i möte och sedan 3 timmar senare kan börja laga mat. Kärlek till lathet!
Taggar iallafall inspark på torsdag, ska lägga ett rent ombyte och en handuk i skåpet till fredag utifall jag hamnar någon annanstans än hemma. Börjar 8 på morgonen också så pigg kan jag ju glömma att vara men mig gör det inget, det kommer nog bli så stört kul att det är värt en döddag i skolan.


See ya in hell! <3 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning