Livet leker med knivar i ryggen

Tackar gudarna för långa sovmornar, tog mig friheten att börja 12:50 idag och fick iallafall två timmars ordentlig sömn. Resten av natten har man vaknat varannan timme och dragit ut ryggen som låst sig, inte ofta man känner sån smärta, det känns som någon drar en kniv längsmed ryggraden, FÖRJÄVLIGT.
Annars då? Jo, svenskan var småtråkig som vanligt och geografin smårolig som vanligt och sen hoppade jag av vi Riddersviksvägen för första gången i mitt liv, ganska coolt och lite småkonstigt men måste man lämna papper/läxor så måste man.
Nu myser man med en kopp té och ska fortsätta skriva på geografin som ska vara klar på onsdag, sen är det ju engelskan, den stationära datorn krascha så jag vet inte om min powerpoint överlevde...


See ya in hell! <3 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning