Freedom is something worth fighting for

Älskar att varmvattnet dog när jag skulle ta ett bad... Aja nu sitter man här fräsch, fin och tänkte skriva klart det förbannade engelska talet tills imorn, tror jag bara ska babbla massa bullshit som vanligt, de brukar fungera.
Idag kom lappen för anmälning till Kittelfjäll, tagga till!! Förra året var det helt sjukt kul trots att jag pajja foten så denna gång tänkte jag ha sjukt kul utan skador, visst låter det som en ganska bra plan? Nej fan, bara fyra dagar kvar till höstlov som antagligen startas med Emilia, shopping och mys, låter helt okej i mina öron så nu är det bara att plugga, kämpa och bara ge allt de sista fyra dagarna innan frihet.
Fräsch och trött brud!

Bästavän! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning