Tired but greatful for those dreams that woke me up again and again

Gårdagen blev trots allt ganska lyckad, lite konstig men lyckad. Mötte upp David vid Frandis och träffade lite annat folk där sen kom det lite fler från klassen. Vi käkade och stack sen till mig, hade lite trevligt och sedan stack vi innan mina päron kom rullande hem. Vi hamnade hos Simon och tittade på film tillslut och kom hem vi 1-1:30 nångång.
Sedan har jag sovit så förbannat dåligt, vaknat en gång i timmen och drömt väldigt mycket, dock väldigt välbehövda drömmar då jag klurat ut en del trassel i huvudet mitt med hjälp av dem.
Nu bär det iallafall iväg till jobbet, tur att jag älskar mitt jobb annars skulle den här dagen vara ganska förstörd och sen blir det att plugga och plugga lite till.

See ya in hell! <3 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning