Your conscience never stops you from doing anything. It just stops you from enjoying it.

Nytt år och nya tag, nu jävlar ska jag ta tag i mitt liv igen, sluta leva som ett jävla vrak och leva fullt ut och vara jävligt lycklig, det är mitt mål med 2012.

Nu har mer än halva lovet varit och jag är fortfarande inte utvilad?! Kan kanske ha o göra med att min dygnsrytm är fucked up? Speciellt efter nyår, kom hem vi 4 tiden och fick för mig att sitta uppe en timma till, somnade nog vi 6.
Nyår va för övrigt helt undebart, vi klättrade upp på ett stort tak och jag insåg att det inte är så smart att klättra med kort klänning och tunna strumpbyxor.
Uppe på taket hade vi helt otrolig sikt över nästan hela Hässelby Villastad, det var nästan lite magiskt.
Jag har även färgat om håret, det är nu rödare än någonsin :D
Det ser dock väldigt brunt ut på bilden... Fast det är väldigt rött :)


See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning