Det kommer aldrig hända tills det händer dig.

Idag har varit en väldigt upp och ned vänd dag, jag kommer till skolan och det första Sara säger till mig är att jag ska ta hennes plats på öppet hus. Då insåg jag att något var mycket fel, jag såg det i hennes ögon, hon berättar att en kär vän till henne och många andra dött. Jag kände henne inte men jag har träffat henne flera gånger, så vila i frid. Annars har det väl varit en vanlig dag, haft matte prov och blev kvar i skolan lite väl länge men det var väl kul, eller? Nu är jag trött och funderar på att gå ut och springa, men det är så förbannat kallt och blött! Omysigt. Nej sedan har massa kemi att göra och kanske skriva klart den där demokrati uppsatsen? Therese var ju här i helgen, vi hade det väll trevligt som vanligt, köpte lite små saker. På tal om små saker så måste jag köpa lite saker inför Kittelfjäll, såå fuck life before it fucks you
See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning