You need to have a bad day once in a while otherwhise, you´ll never know what a good day feels like

Den här dagen började helt okej för att sedan bara bli sämre, så just nu sitter jag ihopkurad i min säng och dricker té och bara hoppas att jag inte ska spilla alltihop över mig själv. Idag är också min sista dag av ledighet, imorn börjar skolan... men jag se faktiskt fram emot det! Inte den oändliga högen av skolarbete men resten. Lördag- Söndag var jag hos Matilda och firade hennes 17 års födelsedag, i början ville jag nästan ta livet av mig men sedan upptäckte jag att alla var super trevliga, nästan lite för trevliga, jag blev överöst med komplimanger och jag bara log hela tiden :D Min självkänsla höjdes verkligen, tack för en grym kväll/natt! Super mysiga människor verkligen, nästan lika galna som jag ;) Igår var det terminsstart för scouterna också, det var kul som vanligt men efteråt skönk hela jag ner till "jag vill slå in någons ansikte" nivå. Vette fan vad som hände där riktigt men jag klurar väll ut det så småning om Sedan har jag gått och blivit förkyld igen, lite fml över det hela -.- Men mitt lov har varit helt okej, gått upp och ner men till stor del har det varit underbart. Ibland är det dåligt :(
Men man blir alltid glad igen :D
See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning