I´m running and i´m not quite sure where to go

Tjenixen! det känns som om tiden kryper fram, jag vill bara att terminen ska vara över, jag vill ha sommarlov.  Vårterminen har bara pågått en vecka och jag känner verkligen att jag inte orkar, det är verkligen för mycket.
Jag vill tillbaka till mellanstadiet när jag slapp pressa tillbaka så mycket känslor och kunde vara kär i samma kille i flera år utan att det var något fel med det. Nu? har  jag ingen aning om vad jag håller på med, jag lever, tar mig igenom dagen och gör det bästa av det även om jag blir lite smått  knäsvag ibland i korridorerna ^.^

Anyways, my leg is killing me, thanks for asking -.-'
Jag och pappa åkte till en mysig frilufts affär och köpte långfärdsskridsko utrustning och vi blev tvungna att köpa ett par svindyra Italienska pjäxor eftersom de va de enda som fanns i små 37or. Jävla jobbig storlek det där, 36,5 -.-' Finns INGENSTANS.
Så imorn ska vi ut på tur och åka långfärdsskridskor hela dagen, de jävlarna tog bort vår underbara sovmorgon, ARRRGH.
Så nu blir det sova för min del, Godnatt!

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning