In my head, I´ve punched you in the face like 600 times

Nu vågar jag riskera mitt rykte lite smått men jag avskyr människor som ser ner på och hånar mig med flit, själviska och handlingsförlamade, bortskämda och elaka men samtidigt tycker jag jävligt synd om dem. De förstår inte att de inte är omtyckta men att bete sig på det sättet och vara omtyckt samtidigt är svårt, det är nästan omöjligt.
Jag tycker synd om er men jag känner ingen sympati.

Nu i eftermiddag kom tröttheten smygandes och det känns om om jag kommer somna när som helst. Det har varit en tuff men otroligt rolig vecka och jag har insett att en stor godisaffär nära hemmet och PMS inte är den bästa kombinationen, så nu ligger jag här med en stor godispåse och väntar på att det senaste avsnittet av The big bang theory ska laddas ned.

See ya in hell! <3


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning