If you can´t learn to do it well, learn to enjoy doing it badly

Godkväll, här sitter en sliten lycklig, förbannad och trött tjej som egentligen vill tillbaka till Kittelfjäll.
Skidresan blev riktigt lyckad och skidåkningen var också riktigt underbar, jag ramlar självklart sista dagen och skadar foten, så det blev kryckor en dag. Imorn lägger jag däremot kryckorna på hyllan, jag verkligen avskyr att behöva hjälp med nästan allt, så jag går utan kryckor hur jävla ont det än gör.
Jag är alldeles för stolt.
 Nejmen titta, där har ju lilla jag fastat i ett träd ^^

Jag fick precis hem senaste avsnittet av både Vampire Diaries och Big Bang Theory så nu blir det krypa upp i sängen med lite té och börja titta.

See ya in hell! <3  




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning