Lita på sanningen och kväva all gråt

Nu saknar jag gamla tider, när man var liten och det inte fanns några problem what so ever. Miss those days... Eller saknar tiden för lite mer än 1 ½ år sedan, det var tider det!
Jag kan ta ett långt hårt straff för alla stunder vi haft.


Anyways, idag var det öppet hus vilket var grymt även om det blev lite krångel med att få dit folk att jobba. Vi gjorde världsbäst pankakor och jag luktade helt inrökt, men det va najs. Vi lyckades få upp ett tippi tält på asfalt, skillz på hög nivå?! Just nu sitter en trött chey och borde sova men alldeles för mycket tankar far runt i huvudet, kroppen verkligen skriker efter sömn så jag går nog och lägger mig :)

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning