F stands for fantastic

at least that´s what I tell myself...

Stressen över nästa termin är nästan olidlig och hur jag ska orka har jag inte klurat ut än, men jag överlever right?
Kommer ihåg sista dagen på höst terminen, fick två F på fucking avslutningsdagen! Snacka om stämnings sänkare, men gymnasiet det ska jag fanne mig klara av eller vad säger ni?
Anyways så fanns det super billig hårfärg i Kista, och impulsiv och galen som jag är så köpte jag super röd, Färgade dagen före nyår och då såg det ganska ballt ut, nu? jag ångar mig så otroligt. Håret ska blonderas och sedan färgas så nära urspungsfärgen om det bara går!

Idag har jag bara lyssnat på Martin Stenmarck, han gör så himla härlig musik, skrivit klart en lab som skulle varit inlämnad för två månade sedan och tittat på big bang theory, jävla nolifer...

puss
See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning