Happy does´nt last forever

But it can last for a long time. Tjenixen bloggis ^^ Therese tog sig till Stockholm från Vänersnäs i fredags, duktig chey där. Vi tog en tur på stan igår och köpte lite finfina saker, själv köpte man en blå och vit randig tub halsduk, en mössa och ett svart basic linne eftersom mitt gamla ser ut att ha blivit attackerat av drakar. Vi har pratat skrattat, tittat på film och haft det allmänt mysigt, vi träffas inte så ofta eftersom vi bor 5 h resa ifrån varandra, och med mina aktiviteter i Stockholm och med Scoutena så hinner jag aldrig åka ner dit nu för tiden. Jag fick veta i torsdags att jag ska få åka med till Kittelfjäll och just nu ä peppen på topp! jag kommer dock vara helt slutkörd efter den resan men det är det värt. Vi åker på torsdag kväll och kommer fram på fredag morgon för att åka hem på söndag kväll och komma hem måndag morgon och gå i skolan till kl 16. Och på onsdagen ska vi till Romme och åka ännu mer skidor, en riktigt friluftsvecka! Sedan har jag matteprov på måndag, im screwed -.-' See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning