Tjenixen! lite lagom seg brud här då. Kört en timmes träningspass och upptäckte att mina knän inte mår så bra som jag skulle önska, men det går väll att ordna right?
Idag har det varit en vanlig dag i skolan, vi hade tydligen ingen idrott då vilket förstörde min dag lite lagom, skippar gärna att sitta still från 8 till halv 1 -.-' Aja fick i alla fall ett B på mitt engelska brev och C i terminsbetyg, så lite stolt är man ju. Ett C är ganska bra jämfört med de tre F jag har... Vilka BARA beror på sena inlämningar.
Har pluggat ikapp i matten idag också, shit va duktig ja verkar atm... tränat och kommit ikapp i matten, woow. Detta ska ja fanne mig hålla uppe, då kommer jag klara gymnasiet galant ( kan vi hoppas).



See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning