Good luck with whatever you´re trying to achieve

Okej jag borde sova, hela kroppen skriker av trötthet men här sitter jag i alla fall och hoppas på att ett sms ska komma. Har väntat i två dagar, patetiskt don´t you think?
Anyway, Annika kom hit igår lite lagom spontant, hon sov här och vi hade det mysigt som vanligt. Barndoms vänner är ganska bra att ha :)
Idag har jag däremot gjort hela jävla kemihäftet med uppgifter och jag börjar fatta, tro det eller ej men lite sjunker faktiskt in.
Har lite svårt att förstå att jag har 2,5 år kvar i gymnasiet och jag kommer knappt ihåg vad jag åt till frukost idag! Mitt huvud är överfullt redan efter en termin...
Men skolan är trevlig, man kan jävlas med folk, skratta, prata och ha jävligt kul.
Sedan måste jag bara säga att sarkasm är något av det bästa som finns, ännu bättre när människor inte förstår när man är sarkastisk, det är verkligen sådana små stunder som gör mina dagar i skolan.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning