Wake up, kick ass, repeat

En mysig kväll med vänner igår, kom hem runt ett och käkade nattmackor, helt galet vad jag saknar mina nattmackor... Men jag har inte druckit läsk alls sedan i julas, förutom igår då jag drack en Monster(om det nu räknas som läsk) och en klunk utblandad fanta, tycker knappt att läsk är gott längre faktiskt och ni vet hur man kan sitta och käka ett halvt kilo godis på en kväll? Det var min plan igår men jag fick tamefan inte i mig mer än 5 bitar godis sen var det inte gott längre, känns väldigt bra måste jag säga.
Nu ska jag cykla iväg till gymmet och köra ett zumba pass och lite styrka, astaggad då jag inte varit på gymmet varken torsdag eller fredag så det är dags igen, min regel är "låt det aldrig gå mer än två dagar mellan träningspassen" om jag inte är sjuk villsäga.



Glada tjejor!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning