I told you, it will work out, it always does

En sådan seg dag detta ska vara då! Trött som tusan men tänker trots det pallra mig till gymmet och köra ett danspass så jag känner att jag gjort något produktivt idag. Har även varit hos SYV idag och pratat om min studie situation som jag helt hade för mig såg något brutalt dålig ut. Men jag måste säga att jag hade fel, allt såg rätt bra ut, jag har bara Samhällskunskapen som jag behöver plugga upp under trean, jag trodde helt ärligt att jag var underkänd i minst sju ämnen. Jag var underkänd i fler än Samhälle erkänner jag men det är det enda ämnet jag faktiskt behöver plugga upp med tanke på vad jag vill arbeta med senare. Det känns så jävla bra att ha fått lite klarhet i allt och faktiskt insett att jag kanske kommer klara av skiten, jag kommer tamefan klara av gymnasiet.
Nu ska jag göra bästa mellanmålet som består av lättkeso, hallon och valnötter för att sedan kila iväg till mitt kära gym. See ya later alligator!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning