No matter how long the winter, spring is sure to follow

Åh det är vår! när jag öppnade ögonen halv sju imorse kändes allt väldigt tungt men det förändrades när jag kikade ut genom fönstret och såg den klarblå himlen och solen, shit vad taggad jag blev på att åka och träna då. Tog en timmes pass på gymmet och åkte sedan hem och åt en lång frukost med mamma, supermysigt! Åkte till skolan och var rätt pigg men efter lunch kraschade jag totalt, kunde knappt håll ögonen öppna tillslut så jag bestämde mig för att åka hem och skippa sista lektionen som va geografi.
Nu ska jag nog ta en powernap sedan ta en kopp kaffe och titta lite på serier och SEN plugga biologi, har hela kvällen fri nu då jag körde träningspasset på morgonen istället, så ikväll blir det en riktig jäkla dejt med min biologibok, äkta kärlek detdär.


Glad tjej påväg ut i vårvädret


Mellis, namnam ^^

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning