Bästa tjejorna, träning och sol

Det här har varit ett skönt lov, tränat som tusan, pluggat och träffat lite vänner när jag inte tränat. Jag har kört två pass per dag nu förutom idag då jag körde 30 min dans och 30 min core på gymmet så jag tycker det räknas som ett pass.
Igår kväll kom Olivia hit lite spontant med vindruvor och färska hallon, supermysigt och det gjorde dagen så mycket bättre. När vi vaknade åt vi frukost ute i solen och pratade i runt 2 timmar, kan man ha blivit lite brun och kanske fått lite fräknar? Nu sitter jag och myser i min morgonrock och har precis fått i mig lunch, ska nog försöka hinna plugga lite matte innan Emilia dyker upp. Så ikväll lär det bli en lång promenad med prat om allt och ingenting som vi brukar göra, bästis och jag.

Frulle ute i solen


Härlig tjej som äter upp alla vindruvor

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning